joi, 10 septembrie 2009

De ce am ales margelele?

De ce am ales margelele? Cred ca ele m-au ales pe mine cu prima pe care am vazut-o reflectand lumina soarelui in mii si mii de culori. M-au atras prin fragilitatea lor, prin claritatea si impresia de gingasie si finete la atingere dar si prin duritatea si incapatanarea de a-si crea ele propriile modele...
Se spune ca margelele sunt facute pentru anumite modele...ele stiu dinainte ce le este destinat. Poate din acest motiv, la un alt nivel, multi au folosit globul de sticla pentru prezicerea viitorului.
De ce acum? Poate fiindca m-am uitat in jur si mi-am dat seama ca am devenit asemenea tuturor, mereu prinsa de grijile cotidiene, mereu in cautarea unui serviciu mai bun, unui salariu mai mare, unor clipe de fericire efemere intr-un iures al vietii care nici nu te mai lasa sa iti dai seama ca traiesti. Am uitat de mine, de cine sunt, de cea ce imi doresc.
Si atunci cand ma asez pe pat si astern pe hartie un model, cand aleg margelele si culorile si formele lor incep sa capete un anumit ens si din mainile mele apar coliere, bratari, inele, imi dau seama ca acest hobby, aceasta pasiune imi imbogateste viata printr-un singur fapt. In acele momente ma regasesc si stiu exact cine sunt.

Bijuteriile prezentate pe site sunt considerate modele-unicat incercand sa dam posibilitatea oricarui client sa isi aleaga materialele si modelul pentru a-si realize propria bijuterie unicat.

Pot lucra urmand si dorintele clientilor.Daca se intampla sa va placa un model sau l-ati vazut pe strada, la televizor, pe internet sau aveti o poza cu ceva care va place o sa incerc sa va ajut cu mare placere.

Asa ca va invit sa intrati in lumea margelutelor si sa va bucurati de ele, o lume plina de culori si straluciri.O melodie frumoasa...pentru toti vizitatorii blogului meu...sa fiti mereu copii ai fericirii si ai vesnicei tinereti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...