duminică, 13 septembrie 2009

Zilele Bucurestiului 550 de ani

Am fost si eu ieri ca multi bucuresteni la deschiderea Zilelelor Bucurestilor. Am ajuns mai devreme (cam pe la 18:30), m-am plimbat prin Piata Constitutiei admirand standurile mesterilor populari, am baut un suc si, fiindca deja prea multa lume statea la coada pentru o bere si niste mici, m-am resemnat si m-am asezat confortabil sa asist la repetitile trupei de dans condusa de Edi Stancu. La 20:30 a venit si domnul primar Sorin Oprescu dand un interviu televiziunii TVR si apoi a inceput spectacolul. A fost extraordinar din toate punctele de vedere (mai ales ca am stat in randul al patrulea), jocul de lumini si lasere combinate cu muzica extraordinar de bine aleasa, trupa de dans care a prezentat Geneza Bucurestiului, cantaretii de muzica usoara care au cantat superb aducandu-ne aminte de cantecele vechi care ne-au incantat atata timp si la sfarsit cireasa de pe tort Gheorghe Zamfir si Ovidiu Lipan Tandarica care s-au intrecut pe ei daca se mai putea.

A fost o seara placuta si o noapte minunata. Impreuna cu ceilalti bucuresteni ne-am grabit sperand ca vom prinde un troleibuz...a aparut unul ratacit la Universitate si fericita m-am indreptat spre casa...o noapte minunata si sper ca si voi veti bucura de programul cultural foarte incarcat pentru toate gusturile oferit de Primaria Bucuresti.

Mai multe informatii despre programul oferit veti gasi si aici: http://metropotam.ro/Evenimente/eve2938993706-Zilele-Bucurestiului/

2 comentarii:

  1. Am fost si eu acolo, si pot spune ca a fost a adevarata incantare a sufletului.

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost cu adevarat un spectacol special

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...